Jag är mycket nöjd med din rapportering. Kräver absolut inte mer än så. Som brukligt är jag ju måttligt engagerad så här i början av säsongen. Men man vill trots allt ha lite koll. Därmed är din rapportering helt perfekt. Den sitter som en skön fläskläpp! Samtidigt spisar man jazz i stora lass...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är mycket nöjd med din rapportering. Kräver absolut inte mer än så. Som brukligt är jag ju måttligt engagerad så här i början av säsongen. Men man vill trots allt ha lite koll. Därmed är din rapportering helt perfekt. Den sitter som en skön fläskläpp! Samtidigt spisar man jazz i stora lass...