PP:et var skrämmande uddlöst, likt timrås prestation överlag än så länge. Lindqvist fäller sig själv en gång och detsamma gör Hynning. Ett avslut från blå från Jokela som Nilsson (?) inte har några som helst problem med.
JAAAAA!! Gabbe smäller dit den efter MYCKET vackert pass från Svensson efter lite luleåschabbel i mittzon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
JAAAAA!! Gabbe smäller dit den efter MYCKET vackert pass från Svensson efter lite luleåschabbel i mittzon.