1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1280917

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-09-23
Snoop: Han säger ju något i stil med: "Jag tror vi väljer att kalla det där för en slashing", något som tyder på att han inte ens vet vad en butt ending är för något.

Och om inget har ändrats sedan jag spelade så är fortfarande Butt ending när man stöter med klubbknoppen i motståndaren, spearing är när man stöter med bladet framåt.

Lätt disciplinnämnd på det där, han har bara uppsåtet att skada i det läget, pucken är en halv bana därifrån.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2010-09-23
Olle: Ja ja sa butt ending ja medsen sa Nilsson ( kommentatorn) spearing så ja trodde ja missuppfattat de hela, ja jag tycker också man ska skicka de där till disciplinnämnden, inte bara vi som ska drabbas av den pajjasorganisationen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer