250kg kärlek: Kan hålla med o Röymark, även Jokela o Lindkvist var bra. Men Björn nej, händer ingenting, samtidigt förväntar man sig inte så mkt heller. Fint prestation vid målet dock. Hans första år här var riktigt bra sedan har det gått utför, MEN det har bara gått 3 matcher. Även Lander har sett sådär ut, spelar lite svårt just nu, men han o andra sidan har jag grymt höga förväntnngar på.
Stark ändå med 2 pinnar idag, i en riktigt dålig match.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men Björn nej, händer ingenting, samtidigt förväntar man sig inte så mkt heller. Fint prestation vid målet dock.
Hans första år här var riktigt bra sedan har det gått utför, MEN det har bara gått 3 matcher.
Även Lander har sett sådär ut, spelar lite svårt just nu, men han o andra sidan har jag grymt höga förväntnngar på.
Stark ändå med 2 pinnar idag, i en riktigt dålig match.