1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1281138

Sv: Apropå nånting...
Det är totalt ointressant huruvida den ene skribenten jobbar i Holland eller i Rumänien. Eller huruvida dessa har tid att besöka E.ON Arena. Nu snackar vi Timrå IK här. Jag är jävligt glad för denna straffvinst. Njuter i fulla drag. Kan vi inte nöja oss med vinsten helt enkelt?

Redigerad kommentar



Skriv gärna en politisk kommentar angående läget i Rumänien förresten. Jag fick en jävla grym rapport angående denna i dag...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

D.J.

Tyvärr är jag inte kvar i Rumänien, eller det kanske är tur efter tre år i att land som faller sönder.

Men det kan vi snacka om en annan gång, nu dax att drömma om fler points.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: utan problem .. 5 pinnar på 3 matcher . en målvakt som visat tvivlarna att han håller måttet . folk på väg tillbaka från skador och avstängningar . de här smakar smultronsorbet .

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: What ever you say! Jag är på!

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

Håller med, nu suger vi på 2 pinnars sötma, slår Kringlorna av bara farten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer