Inlägg: 1281370
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett19: Det är alltid kul att jävlas vettu och sen tycker man ju att man kan vara någorlunda konsekvent när man använder sig av epitet som "Sveriges viktigaste...".
Vem bryr sej egentligen om vad Wennerholm skriver?