Kostiainen: Ska bli grymt spännande att se en hel match med SSK i år, dom verkar besitta ett driv som dom inte haft på ett antal säsonger. Om vi kan visa lite tyngd och får ett snabbt ledningsmål så kan det bli hockey av den här historien.
Jag tippar 1-3 och hoppas att ljusglimtar som Röymark och Sonntag (leder med +4 än så länge) fortsätter att övertyga. Produktion förväntar jag mig av dom som produktion skall bringa.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag tippar 1-3 och hoppas att ljusglimtar som Röymark och Sonntag (leder med +4 än så länge) fortsätter att övertyga. Produktion förväntar jag mig av dom som produktion skall bringa.