Finns väl egentligen bara två bra saker med den perioden. Ledningen och att Pitkämäki såg stabil ut. Men fortsätter vi så här med utvisningarna så kommer det inte att funka. Än så länge är det bara SSK:s oförmåga som räddar oss där.
Kul för Boyce i alla fall att få inleda elitseriemålskyttet med ett riktigt drömmål. ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kul för Boyce i alla fall att få inleda elitseriemålskyttet med ett riktigt drömmål. ;)