1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1281732

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Per HApps: Det finns inte mycket som har blivit bättre sedan luleåmatchen och för alla dom som hoppades på att Pikkarainen skulle vara en frälsare säger jag bara "tough luck". Han har mycket mer att bevisa. Vi behöver Corso och Hirscho in i laget, vi behöver en förstakedja som är värd namnet. Så länge skadelistan ser ut som den gör så tror jag faktiskt inte att vi kan spela bättre än vad vi gör nu. Det finns ingen struktur, det finns inget lugn i PP, fan det finns inte ens strukturerade anfall!

Det finns fortfarande hopp om yttligare en "fulvinst" men jag börjar bli orolig på riktigt. Det är inte bara vi som är dåliga, SSK spelar verkligen ingen bländande hockey.

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Ja, fast nu sitter dom här brevid och kollar på matchen.. trodde att dom skulle vara med ner och analysera..

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Olle: Jag tror vi spelar ut dem i 3:e med en jädra energi! De har ju vilat i två perioder....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer