Per HApps: Nä...kolan ser seg ut...
Inlägg: 1282113
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Ikväll slog Luleå HV med 3-2 vilket får tvåpoängaren i torsdags med vårat B-lag att kännas ännu bättre.
Sega kolor, nonchalant Hynning, tursamma målvakter etc....nä, skippa felsökeriet för ett ögonblick, åtminstone när vi vinner! Ett lag som vinner utan att vara bra brukar vara ett styrkebesked.
Det här ser bra ut!
Sega kolor, nonchalant Hynning, tursamma målvakter etc....nä, skippa felsökeriet för ett ögonblick, åtminstone när vi vinner! Ett lag som vinner utan att vara bra brukar vara ett styrkebesked.
Det här ser bra ut!
Redigerad kommentar