mikenomad: Själv tycker jag att debatten är intressant rolig. Fruktansvärt rolig när man betänker att det är Huge som är den drivande i kritisk form av de som "försvarar" sina spelare.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Fruktansvärt rolig när man betänker att det är Huge som är den drivande i kritisk form av de som "försvarar" sina spelare.
Come On Huge! Bring it on!
Redigerad kommentar