1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1282416

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: hyssh bättre att gardera sig utifall att... =)

men visst är det en vettig liknelse?

huge å många andra blir i mina ögon alltför lätt visade av media vad som är hemskt å inte hemskt hemsk! överfall å olyckshändelser!

vart fan finns det kritiska tänkadet ifrågasättandet liksom?

tex: experter rasar mot pikkarainens tackling och ändå slutar omröstningen på aftonbladet 48% ok tackling 52% ful tackling.

det finns inte tillräckligt med tik supportrar för att manipulera upp dom procenten... (snarare tvärtom)

ändå ska det vara klart att pikka´s tackling var ett överfall!? värt att be om ursäkt för...

hmmm ok...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...