Inlägg: 1282577
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
honhunden:
Förlåt, jag glömde att kvinnor inte förstår ironi.
Nej det var ju småbarn det, eller fan nu blev jag förvirrad.
Förlåt, jag glömde att kvinnor inte förstår ironi.
Nej det var ju småbarn det, eller fan nu blev jag förvirrad.
Skulle du be om ursäkt för nått du inte tycker du har gjort fel i??
skulle han be om ursäkt nu så skulle det ju bara kännas konstigt och tillgjort. eller hur!!