1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1282586

Sv: Apropå nånting...
ojojoj.... Maken till meningslös och pinsam diskussion har jag aldrig varit med om här. Hur orkar ni?????
Jag ligger dubbelvikt av skratt ... hahaha
Allvarligt, har ni inget bättre för er?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Röda Tallen: "ojojoj.... Maken till meningslös och pinsam diskussion har jag aldrig varit med om här. Hur orkar ni?????"

Och om det hade varti Mäntymaa som proppat Pikken med hjärnskakning som följd så hade diskussionen härinne förstås sett helt annorlunda ut?

Jag ligger inte bara dubbelvikt av skratt, snarare trippelvikt...


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.