honhunden: 6-2 nu. Det blir mycket Modokross denna vecka.
Inlägg: 1282596
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
kulltorp: härligt det tycker vi om väldigt mycket.. =) hoppas på fullt och helt lag på torsdag så vi kan spöa skiten ut modoloiderna.. ;)
kul för junisarna med.. vilka gjorde målen då?
kul för junisarna med.. vilka gjorde målen då?