Otippat att AIK-DIF skulle bli uppskjuten. Lär få spela för tomma läktare framöver. Idioter!
Inlägg: 1282776
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Kanske bättre med tom is men fulla läktare så de kan ägna sig åt det de är bäst på.....bara rå om varandra :-)
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Det naturliga urvalet. Äntligen två Stockholmslag i ES, nu kan de ta kål på varandra idioterna.