Jo dina sägner stämmer nog till viss del, men när det gäller DIF så funderar jag på denna där Hardy. Brukar inte hans första år alltid vara ett bra år, för att sedan dala? Kan ha fel, men ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo dina sägner stämmer nog till viss del, men när det gäller DIF så funderar jag på denna där Hardy. Brukar inte hans första år alltid vara ett bra år, för att sedan dala? Kan ha fel, men ändå.