Ska bli intressant att följa Huges kamp för att få Schrö der att ringa Sebbe och be om ursäkt. Jag menar, Schröder får ju nu två matcher på sig att vila och tänka över vad han gjort. Eller hur Huge?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
der att ringa Sebbe och be om ursäkt. Jag menar, Schröder får ju nu två matcher på sig att vila och tänka över vad han gjort. Eller hur Huge?