Han fortsatte spela efter tacklingen så tror han är ok. Men tacklingen är likt förbannat över huvudet när Sebbe är i obalans... Så ska verkligen bli spännande att se om det blir samma följder av detta.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men tacklingen är likt förbannat över huvudet när Sebbe är i obalans... Så ska verkligen bli spännande att se om det blir samma följder av detta.