1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 128440

Sv: Hemma efter matchen
gud: Trevligt att se att resan hem gick bra. Och som jag sagt till alla andra som var där: Roligt att ni kunde komma. Då Timrå förlorade så får väl vårt korta men hjärtliga samtal med Challe Berglund ses som den andra stora behållningen (eller är middagen på Max ett dtrå vassare? :-)). Men nu kanske vi blir portade från HS när vi medger att vi pratat med honom :-).

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.