1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284428

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Bra BP av Tik! Håll i nu!

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Ser fortfarande nästan oroväckande bra ut. Och Pitkämäki känns hur lugn och stabil som helst. Gnugga på en till så här nu.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02

Två bra perioder tycker jag från Timrås sida. Viktigt att lyckas hålla nollan in i periodpausen, något vi inte var jättebra på förra säsongen.

Jag hoppas att Timrå inte backar hem i 3:e bara. 2 måls ledning kan försvinna väldigt fort om man inte ser upp.

Redigerad kommentar


Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Pitimäki, har han preppat tröjan med Karlssons klister ??

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Skapligt hårt ansatt bremberg blir i intervjun...

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
John K:
Idag spelar faktiskt alla femmor bra, det känns stabilt än så länge så nu hoppas jag att dom håller i en period till och gärna gör några.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
haha.. Boorken tjafsar med Linkan

"men varför åker du inte skridskor då??"

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...