1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284537

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Olle: Gå in och kolla på HV:s forum så får du se vad dom tycker: dom äger matchen, bara TIK som har tur, visst är det komiskt.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
tik02: Det tänker jag inte göra, jag har inget till övers för bortskämda bönder som inte inser att vi vann den här matchen på ett mycket stabilt sätt.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
tik02: Hv folk är lite speciella,jag har träffat några,dom skulle aldrig
erkänna att dom fick stryk rättvist.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...