1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284554

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Fy fan vad bra vi är ikväll. Det är inte många som åker ner till Jönköping och bjuder upp, och som dessutom klarar av det. INGEN faller ur ramen, men sen så måste man ju bara lyfta fram Sebastian Erixon, herregud vilken ishockeyspelare!

Edit: Måste även nämna Alex Larsson som jag tycker har gjort det fantastisk bra. Han har fart, fysik och är lurig.

Sen finnkedjan... Hahaha Nån som saknar Krykov nu när vi har Hirso? Pikka, behöver sätta en puck, men så skön! Pärra, Kung Timo.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Ambroo: Ja, underbar seger! Nu åker whiskeyflarran fram, satan vad det skall firas nu !!! Hoppas att alla som var skeptiska till Linkans lagbygge tar och bokar en besök hos synsam el annat optiker. Eller bara provar hur det känns att tänka positivit någon gång!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer