Jag måste bara få säga att jag bara älskar att se Anton Axelsson på isen. Ingen skön lirare, ingen stor målskytt men en jävel på att åka skridskor och jaga skiten ur motståndarna. Han behövde lite uppmuntran.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skröder då?
Jag måste bara få säga att jag bara älskar att se Anton Axelsson på isen.
Ingen skön lirare, ingen stor målskytt men en jävel på att åka skridskor och jaga skiten ur motståndarna.
Han behövde lite uppmuntran.