1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1284821

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
liston: Missade SSK, Modo och den här matchen. Tydligen tänkt att jag ska vara i hockeyvakuum den här säsongen. Vågar man kolla nästa?

Hursom, jävligt imponerande säsongsöppning. Bortaspöket är detroniserat!
Perra & Pärssinen regerar! Whiskyn biter!

Och Modo fortsätter att ånga på. Vågar vi gissa att Challes attack-acne snart står i full blom?

Hockey är en underbar sport!

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Bragd-Birger:
Har även jag fått en god wirre.
Om du nu funderar så kan du väl hålla dig ifrån både tv och arenaså kommer det här att gå bra. Hehehe.

Challe-hockeyn står i full nolaskogs blom.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-02
Bragd-Birger: Nej, du är BEORDRAD hockeyvakuum resten av säsongen! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer