1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1285038

Sv: Apropå nånting...
Men vaf**n... Detta blir ju bara värre och värre !!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tycker dock inte "buren" är så jäkla farlig och förnedrande, BIF har ju haft mycket stökiga DIF:are i LA och man vill höja säkerheten, då äre bara att smälla upp skiten då :)

Sedan så ser den ju lite små mysig ut den där buren, enda nackdelen är väl att man får stå som ett fån när man ska se ut emellan stolparna som plexit sitter i, eller hur högt är det främre plexit, har du någon koll bissett :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.