superfalle: Sitter bakom galler o lirar banjo!
Inlägg: 1285117
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dunc: jasså .. de va som fan . de blir till att lyssna på radion då . för något kanal plus lyxar dom väl inte till med där inne .. jaja ., jag kan sakna hans klätschiga inlägg . hoppas han kommer tillbaka starkare än någonsin