Olle: Ja, verkligen tagit över, det här ser bra ut.
Inlägg: 1285846
Svarskommentarer
Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
John K: Det enda som ser oroväckande ut är att DIF verkar ha bestämt sig för att slänga mycket skit från blå samtidigt som jag tycker att Åkerlund ser lika flängig ut som vanligt.