1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1286056

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
MorganaLefaey: Kuben är en idiot, du är en...

Vi äger matchen totalt ända tills Corso rinner igenom, blir nerdragen och gårdaren åker...inte ut! Lite senare visas Jokela ut i en 50/50-situation - mål Djurgården. Den högst logiska kvitteringen ger naturligtvis DIF luft och inte blir det sämre när Lander åker på en ytterst, ytterst tveksam utvisning en stund senare. I den efterföljande tekningen får Hirschovits en klubba i ansiktet, utvisning? Icke, men däremot mål och rättvis ledning för hemmalaget... Kuben är en idiot!

Edit: Skjut från blå för i helvete och träffa gärna mål! Ridderwall kan vara darrigast i serien, bomba!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Ambroo: Som vanligt så måste du börja med pajkastning direkt.

Behöver väl inte skriva mer än att om du läser igen så ser du att jag skrev att jag inte kan göra om det är obefogat eller ej.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer