8P av 12 möjliga på borta plan är iaf ett VG, och ser man till förra säsongen så är det MVG, att schema läggarna är så inihelvetes dumma att sätta 4irad är ju fantstiskt! Vi har rest riktigt mycket och lirat bra, klart de blir lite trötta skallar, värre var det på chlles tid.
Nu tar vi nya tag och skiter i det fula äkliga jävla 08-laget, krossa fejk AIK nu, men mindre utv tack!
Ha de gött pöjkar nu lämnar jag in för idag om jag inte känner att jag blir tungen att skriva igen :P
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu tar vi nya tag och skiter i det fula äkliga jävla 08-laget, krossa fejk AIK nu, men mindre utv tack!
Ha de gött pöjkar nu lämnar jag in för idag om jag inte känner att jag blir tungen att skriva igen :P