Blizzard: Ganska säkert så kommer nog DIF att klättra framöver en del. De är betydligt bättre än deras position (och lär bli ännu bättre med Nilsson), så utifrån det så är det inte så mycket att skämmas för.
Tror även att vi har goda möjligheter att hänga kvar däruppe när vi nu får börja att spela hemma också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tror även att vi har goda möjligheter att hänga kvar däruppe när vi nu får börja att spela hemma också.