1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1286208

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
RTS: Ja jag skulle bli ytterst överraskad om vi skulle ligga före er när serien är slut. Att vi skulle ligga på kvalplats är osäkert, men att vi inte blir topp 6 känns desto mer säkert.

Svarskommentarer

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
MorganaLefaey: Topp 6 har jag heller aldrig tippat Timrå. Men en plats 6-9 känns rimligt.

Kan ni få igång gamla gardet finns det en rimlig chans till slutspel för. Och så finns det ju några räddningsplankor i Aik o SSK.
Men jag tvivlar, KS känns vigt till er detta år.

Men jag har haft fel förr.

Lycka till.

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
MorganaLefaey: Såja såja...det blir nog bra det där

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer