Jag ska be att få göra offentlig avbön vad det gäller det med statistik angående Kuben, det var på Lumberjacks forum som det förekom upptäckte jag nu och det är givetvis inget som Modoiterna på HS kan hållas ansvariga för även om vissa säkert frekventerar båda forumen.
Med det så lägger jag ner min del i detta, vi kommer ändå ingenstans med resten.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag ska be att få göra offentlig avbön vad det gäller det med statistik angående Kuben, det var på Lumberjacks forum som det förekom upptäckte jag nu och det är givetvis inget som Modoiterna på HS kan hållas ansvariga för även om vissa säkert frekventerar båda forumen.
Med det så lägger jag ner min del i detta, vi kommer ändå ingenstans med resten.