1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1286222

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Är det bara jag som tycker att Timrås backar är fruktansvärt långsamma på skridskorna...?

Annars var väl matchen skapligt bra av Timrå.

Svarskommentarer

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Steffe: ja . en riktigt bra match . synd att halonen är borta så dom får stå i knät på våran målvakt gång på gång .. åke hade ju inte en chans att ta dom där .. måste väl finnas någon annan som kan trycka bort folk kan man tycka .. men va fan . alla matcher kan inte vinnas . de kommer bli en skit rolig säsong tror jag . kul att corso gör en så pass bra match fast han inte spelat en minut på mycket länge

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Steffe: Två backar saknades det går inte obemärkt förbi.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer