MorganaLefaey: Vilken pajkastning? Jag skrev: "Kuben är en idiot, du är en..." Vad du är framgår alltså inte, men man börjar ju att fundera efter kvällens skörd som du bidragit med.
Jag tror att ni vinner SM-Guld... 6-0 på Nubben Boys är inte att leka med asså! Åge är fulsnyggt lönnfet, Challe är bästigaste coachen och Svartvadet är...
Edit: Jag vill också gå på högskola, lyllos dig, du är ett geni!!111!!!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror att ni vinner SM-Guld... 6-0 på Nubben Boys är inte att leka med asså! Åge är fulsnyggt lönnfet, Challe är bästigaste coachen och Svartvadet är...
Edit: Jag vill också gå på högskola, lyllos dig, du är ett geni!!111!!!!!
Redigerad kommentar