1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1286284

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
DJ Hemp: Ja nu var ju inte jag i världens bästa analytiska form men jag tyckte faktiskt inte han blev direkt överkörd. Mer att en fetknopp ramlade över honom då han hade underbenet utåt

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Timrå Icon:

En fetknopp. Alltid dessa tjockisar. De ska då alltid ställa till det. Fan! Men Pitkimäki har ju varit närmast klockren så här långt. De gamla Mora-takterna från förr tycks sitta i ju...

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
5-2 i baken men det här måste överlägset lätt vara bästa matchen på Hovet sedan hedenhös. Här snackar vi fall framåt.

Timrå Icon/DJ Hemp: Acid Jazz som bäst
www.youtube.com/watch?v=NILOEmsdbKU

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer