Det lär nog inte bli några svårigheter. Strax efter klockan 19:00 hockeykvällar brukar det allt som oftast råda lite promillehalt in the house of Hemp. Torsdagens match kommer jag inte att se på plats om man så säger. Då kan vi stämma träff här : )
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det lär nog inte bli några svårigheter. Strax efter klockan 19:00 hockeykvällar brukar det allt som oftast råda lite promillehalt in the house of Hemp. Torsdagens match kommer jag inte att se på plats om man så säger. Då kan vi stämma träff här : )