1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 128631

Sv: Borrken mumlar igen...
BlackBay: Håller med dig! Både Boorken och Challe känner sig säkert mycket frustrerande över utvecklingen inom Stockholmshockeyn. Till och med Fagerlund har lagt sig i och tror att DIF kan åka ur. Jag hoppas verkligen att tabellen kan se ut som den gör idag i slutet av februari, snacka om vilket liv det skulle bli nere i Stockholmsområdet om så blev fallet!
Redan nu talas det om att hockeyn är död i huvudstaden. Är det ngn som är förvånad?
Då är det bättre att elitserien ersätts med bl a Skellefteå och nått till lag som har publiken, intresset och kulturen!
Länge leve norrland!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...