1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1286341

Sv: Apropå nånting...

DJ Hemp: Sex år?! Ja du ser, jag är inte så insatt i fotbollen. Vi får se hur det går för dem.

Nej, jag var inte på Forever Young men jag kan tänka mig att det var bra!

Från allra första början är han stockholmare ja, född i Huddinge. Men dessa ränder har gått ur honom för längesen. Han är gävlebo och brynäsare in i själen. 18 säsonger i Brynäs säger allt! :)


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
MarcusElving:

Giffarna från Sundsvall höll sig ju också kvar i allsvenskan i sex år. 2000-2005. Men nu får vi se, det kan ju bli lite mer för Gävle-giffarna. Än är det inte slut.

Det var förbannat bra på Forever Young. För mig som körde bil spelade det dessutom ingen roll att utskänkningen var under all kritik. Många klagade på det där. Men jag varken åt eller drack.

Ove Molin är en brynäsare in i ryggmärgen ja. Visste ju det. Ville bara briljera med lite 08-kunskap. För han är ju stockholmare. Egentligen. Precis som Sören Åkeby och Cain Dotson. Men de är lik förbannat här. Mot allsvenskan (i fotboll)!

Edit: Nu har acid jazz övergått till acid house i spelaren.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer