1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1286347

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Olle:

Revanschen tas mot Brynäs i stället. I Gävle. Då tar vi dom jävlarna. Åker ju ner då jag. Glöm torsdagen. Skjut en snut och ladda som fan inför lördagen i stället! Forza Timrå IK!!!

Svarskommentarer

Sv: DIF - Timrå IK 2010-10-05
Åkerlund kvar i Stockholm för magnetröntgen senare idag.
Helvete! Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det inte är en allvarlig skada i knät. Tyvärr såg det ut som han hade väldigt ont eftersom han inte kunde stödja alls på benet =/
Fan, det MÅSTE gå bra. Tycker så synd om honom, när han har förstaspaden inom räckhåll blir han skadad varenda gång.

Länken!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer