Hahl Bundy: Även om jag nu tvingas följa torsdagens match på tv så ska det bli grymt kul att bara få höra hemmaklacken igen och se lite frejdigt hemmaspel!
Det kan väl inte sluta med annat än vinst? Vad jag vill veta är när dom släpper domarna för matchen. Är det någon timme före match som vanligt? Varför kan hockeyligan helt enkelt inte släppa dom lite tidigare så att man kan förbereda sig på det värsta?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kan väl inte sluta med annat än vinst? Vad jag vill veta är när dom släpper domarna för matchen. Är det någon timme före match som vanligt? Varför kan hockeyligan helt enkelt inte släppa dom lite tidigare så att man kan förbereda sig på det värsta?