Inlägg: 1286467
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Själv tar jag matchtröja. Nä förresten den ena är det en örn på och den andra full med autografer så den vill man inte bli strippad på. Måste söpa ny...
Ja jag har nog på mig det jag vill, imorgon blir det Ylleunderställ!