wtf, är det 4 kvällsmatcher idag....
Inlägg: 1287747
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vilken kväll!
BIF-TIK om en halvtimme, har just sett Gesink vinna Giro dell'Emilia, natten ska ägnas åt att följa Kona IRONMAN.
Kanske att man kan hitta en kall blå Chimay i kylen också så är det rysligt bra!
BIF-TIK om en halvtimme, har just sett Gesink vinna Giro dell'Emilia, natten ska ägnas åt att följa Kona IRONMAN.
Kanske att man kan hitta en kall blå Chimay i kylen också så är det rysligt bra!