1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1287978

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Vad är det här.. Och vad har hänt med sebbe? Inte alls samma fart. Men Corso händer det något runt hela tiden. Jäkligt synd att Hynning klev av, dom hade bra snurr. Och jag ber till högre makter att vi tar tre poäng idag och att allt är OK med Fredrik Hynning.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Hahl och Pyörälä förklaras som fiasko i Frölunda. Oväntat..

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
ovanligt att inte fått ett enda pp på två spelade perioder. Men brynäs är väl helt enkelt snälla och spelar så fint.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.