Vad är det här.. Och vad har hänt med sebbe? Inte alls samma fart. Men Corso händer det något runt hela tiden. Jäkligt synd att Hynning klev av, dom hade bra snurr. Och jag ber till högre makter att vi tar tre poäng idag och att allt är OK med Fredrik Hynning.
Inlägg: 1287978
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Hahl och Pyörälä förklaras som fiasko i Frölunda. Oväntat..
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
ovanligt att inte fått ett enda pp på två spelade perioder. Men brynäs är väl helt enkelt snälla och spelar så fint.