Snoop: 1 pinne iallafall,bättre med 1 pinne i handen än 10 i skogen.
Inlägg: 1288057
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
fighter: Men vafan!! lagomt kul att canal+extra med timrå och brynäs slutade fungera helt för mig?! Bara den kanalen meD! blir så less, inga högre makter här eller...
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
fighter: Ja vi får väl försöka kröka till bra nu och nöja oss med 1 poäng.