1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288109

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Olle: Mig kan man aldrig lita på, inte ens jag själv.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Fy fan vilken dynga att bevittna.,

Hallin
Röymark
Jokela
Björn S
Är väl de 4 jag kan komma att tänka på som godkänd

Övriga underkänd.

Vad Sonntag, Kolan ock Karlsson höll på med vetifan men inte var dom närvarande iallafall.

Lander faktiskt okej offensivt men långt ifrån vad man kan kräva av honom, seg o loj och överkonstruktiv.

Sebbe är ursäktad med tanke på att han dubblerade, med avgörandet får han ta på sig.
Finnfemman helt under isen. Pitkimäki knappt godkände.

Idag såg jag inte 5st förstapass som gick rätt. Vilket i stort gjorde att spelet såg ut som det gjorde.

Tur Brynäs höll Modoklass så vi fick med oss iallafall 1p i en godkänd 3:e period.

Besvikelsen är total.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer