Olle: Mig kan man aldrig lita på, inte ens jag själv.
Inlägg: 1288109
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Fy fan vilken dynga att bevittna.,
Hallin
Röymark
Jokela
Björn S
Är väl de 4 jag kan komma att tänka på som godkänd
Övriga underkänd.
Vad Sonntag, Kolan ock Karlsson höll på med vetifan men inte var dom närvarande iallafall.
Lander faktiskt okej offensivt men långt ifrån vad man kan kräva av honom, seg o loj och överkonstruktiv.
Sebbe är ursäktad med tanke på att han dubblerade, med avgörandet får han ta på sig.
Finnfemman helt under isen. Pitkimäki knappt godkände.
Idag såg jag inte 5st förstapass som gick rätt. Vilket i stort gjorde att spelet såg ut som det gjorde.
Tur Brynäs höll Modoklass så vi fick med oss iallafall 1p i en godkänd 3:e period.
Besvikelsen är total.
Hallin
Röymark
Jokela
Björn S
Är väl de 4 jag kan komma att tänka på som godkänd
Övriga underkänd.
Vad Sonntag, Kolan ock Karlsson höll på med vetifan men inte var dom närvarande iallafall.
Lander faktiskt okej offensivt men långt ifrån vad man kan kräva av honom, seg o loj och överkonstruktiv.
Sebbe är ursäktad med tanke på att han dubblerade, med avgörandet får han ta på sig.
Finnfemman helt under isen. Pitkimäki knappt godkände.
Idag såg jag inte 5st förstapass som gick rätt. Vilket i stort gjorde att spelet såg ut som det gjorde.
Tur Brynäs höll Modoklass så vi fick med oss iallafall 1p i en godkänd 3:e period.
Besvikelsen är total.