lu93rowa: Det är därför man inte är här inte så ofta... annars. Nivån vissa dagar är så låg att man näst intill skäms ögonen ur sig.
Inlägg: 1288319
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tråkigt tyckte Robin såg ut att kunna bli bra som hockeyspelare.. Aja detta måste ju bara öppna för Sonnenberg!?
Hynning, Axelsson, Robin försvinner, Åke behöver ingen ersättare.
Med tanke på att agenten sa att dom satsade på 15e October så tror jag det kommer en mysig länk i dagarna.
Hynning, Axelsson, Robin försvinner, Åke behöver ingen ersättare.
Med tanke på att agenten sa att dom satsade på 15e October så tror jag det kommer en mysig länk i dagarna.