Hahl Bundy: Jag ser det så här; vi ligger trea i tabellen efter 6 bortamatcher och 3 hemma, vi har några skador som oroar pga en från början lite tunn trupp. Detta lär åtgärdas, jag är inte överdriver orolig ännu. Hade vi legat på en 5-8 poäng, vilket inte hade varit speciellt överraskande, så hade jag naturligtvis känt annorlunda.
Nu har vi 17 och jag känner mig faktiskt lite priviligerad för ovanlighetens skull som tikare...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu har vi 17 och jag känner mig faktiskt lite priviligerad för ovanlighetens skull som tikare...