Det blir spännande att följa detta, vem kommer in som 13 FW..?
är det Tuomas Pihlman, Erkki Rajamäki, Marko Juntanen, Peter Nordström, Henrik Eriksson eller Steve Kariya? eller så kommer Martin Sonnenberg och frälser hela Eon....
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det blir spännande att följa detta, vem kommer in som 13 FW..?
är det Tuomas Pihlman, Erkki Rajamäki, Marko Juntanen, Peter Nordström, Henrik Eriksson eller Steve Kariya? eller så kommer Martin Sonnenberg och frälser hela Eon....
Vem vet!!