Inlägg: 1289008
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: finns ett ganska trevligt ställa redan för alla länkar och den hittar du under bannern "Timrå IK - vi ger aldrig upp" Bredvid "tv'n" om automatisk uppdatering "timrå ik forumlänkar"
Sv: Apropå nånting...
Olle: Det finns bättre lösningar. T.ex. att Roxettes "listen to your heart" dyker upp som en pop-up. =)
Sv: Apropå nånting...
Olle: Det finns redan här uppe till höger. En förutsättning är att man använder länkrutan.
Ambroo: Och det var inte menat personligen mot dig, bara ett allmänt förslag till crew :)